Nieuws van parochie Keent

Pastoor Geurts heeft gevraagd het volgende mee te delen:

Het laatste stuk van het voorbije jaar heb ik in het ziekenhuis moeten doorbrengen(Heerlen) en nu in de herstelkliniek. Behalve de gewone problemen die zich daarbij voordoen stelde zich de vraag : hoe los je dat op als het tegen Kerstmis loop? Er zijn altijd mensen waar je rond de feestdagen kerstwensen van krijgt: in Pey natuurlijk vooral, want daar ben je het eerst uit beeld: maar ook nogal wat uit Keent.

Ik heb geen kerskaarten ter beschikking nog adressen of postcodes en al bij al is het nog onbegonnen werk. Enkele dagen voor Kerstmis werd me echter de beslissing ontnomen. Onverwacht lag er een stapel kerstwensen uit Weert in de brievenbus in Pey: blijkbaar iemand die iets opgevangen had en een aantal mensen getipt had. En nu kan ik dat wèl beantwoorden via het parochieblad, als de redactie daarmee akkoord gaat. Een andere manier kan ik mij niet bedenken. En U neemt mij niet kwalijk als mijn antwoord niet persoonlijk bij U in de bus valt.

Zalig Kerstmis, alles wat wenselijk is voor 2017: en dank voor Uw gezondheidswensen, beloofde gebeden en belangstelling.

J. Geurts, Em.P.